יום חמישי, 25 במאי 2017

מצויינות גם בסביבה

הפחתת שימוש בשקיות פלסטיק, בעיית המיקרו פלסטיק שלא מתכלה, העלאת המודעות למיחזור, פגיעה המאזן האקולוגי, בניית בתים ידידותיים לסביבה אלו רק חלק מהנושאים שתלמידי מגמת מדעי הסביבה שזכו במקומות הראשונים בתחרות הארצית של כתבי סביבה סיקרו.
ביום שלישי האחרון יצאו תשעה תלמידים ממגמת מדעי הסביבה ליום מפנק במיוחד. התלמידים אשר זכו בשלושת המקומות ראשונים בתחרות של כתבי איכות סביבה קיבלו כבוד של זוכים בתחרות YRE שבמסגרתה בחרו התלמידים סוגיות סביבתיות, חקרו אותו והציעו פתרון יצירתי. את העבודות שעשו הגישו בפורמט של כתבה, סרטון או תמונה. מתוך 104 עבודות שהוגשו למשרד החינוך זכו תלמידי מגמת מדעי הסביבה מתיכון רמון במקומות הראשונים בכתבות ובמקומות הראשון והשני בסרטונים 
"תהליך העבודה היה קשה, מאתגר, בעיקר שילוב זמן העבודה עם לימודי החובה. למרות שהעבודה לא היתה עם ציון עשינו אותה טוב, כי באמת נהננו". מספרת רז מזרחי.
אחרי טקס הצגת העבודות וקבלת הפרסים, הזוכים התפנקו בארוחה טעימה ואז המשיכו לביקור מעניין בבית ידיעות אחרונות, שם למדו על תהליך הפקת עיתון ואף התנסו בעריכתו. היה זה יום מהנה ומגבש, ולכולם: יישר כוח!
 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה