יום חמישי, 2 בפברואר 2017

משולחן המנהלת

תלמידים יקרים, 
אנו נמצאים בסיום מחציתה של שנת לימודים מלאת עשייה ברוכה בתחום החברתי - ערכי, ובתחום הלימודי. בתיכון דרכא רמון אנו מעודדים חדשנות וקדמה, יוזמות חינוכיות שהם פרי מחשבה, חקר ואיכות. עיתון זה שלפניכם הוא צעד נוסף בהובלת חדשנות וביטוי לשיתוף הפעולה של כל קהילת בית הספר. 
במחצית זו חווינו עושר של עשייה מבורכת: ימי שיא כדוגמת יום השוטר בהובלתם של הנהגת ההורים הבית ספרית, יום אימוץ כלבים בהובלת שלושה מתלמידינו, טקסים וארועים כיתתיים ושכבתיים, טיולים שנתיים, גדנ"ע, וגדנ"ע ערביתמסע ישראלי, שבוע חלל, הרצאות, הצגות, הפסקות פעילות ברוח הסובלנות כדוגמת חג הסיגד, תחרות סובלנות בין הכיתות ועוד פעילויות רבות ומגוונות. כל זאת לצד הרחבת הידע וההשכלה במקצועות הלימוד השונים.
כל עשייה היא פרי מחשבה, תכנון, כוחות שיוזמים וכוחות שמוציאים לפועל - זה בונה איכות! והתיכון שלנו אכן מוביל באיכות שבאה לידי ביטוי גם בהישגים מרשימים; מחזור ג' שבוגריו החלו את דרכם במכינות קדם צבאיות, בשנת שירות ובצה"ל סיימו עם 98% זכאות לבגרות ותעודת בגרות איכותית. תלמידת בית הספר שחר הגיעה למקום שלישי בארץ בריצה, עלינו לשלבים מתקדמים בתחרויות סייבר, פיסיקה, וכדורגל.
מגמת המוזיקה כותבת לנו ומפיקה מחזמר מקורי, ומועצת התלמידים קבעה מטרות ויעדים שעוד נשמע עליהם! מצוינות היא בכל תחום, מצוינות היא ביטוי של יצירתיות, התמדה, מנהיגות אישית וחברתית הידיעה והתבונה להשתמש במשאבי בית הספר - החומריים ובעיקר האנושיים. 
אני רוצה להודות לצוות הנפלא שמוביל מצוינות. לכם תלמידים נפלאים שעושים מצוינות כל יום מחדש, אנחנו כולנו כאן עבורכם, עכשיו ובהמשך הדרך.
מאחלת לכולנו מחצית נוספת של הצלחה, עשייה והנאה.
חנה כהן   




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה