יום ראשון, 29 בינואר 2017

גדנ"ע ערבית \ נועה לוי, ט'6 ושקד שלום, ט'4

באמצע ינואר יצאנו דרך ביה"ס לגדנ"ע מזרחנים בגבעת חביבה. כשהגענו, קיבלו את פנינו חיילים ממודיעין שעשו לנו תדרוך על מה מצפה לנו, ומה מצופה מאיתנו. לאחר מכן התחלנו ללמוד על התרבות והשפה הערבית, ועל המלחמות שהיו לישראל. כמעט בכל יום, לקראת ארוחת הצהריים, עשו לנו מסדר - עמדנו בשלשות מסודרות וישרות, המפקדים הורו לנו איך לצעוד נכון ומדויק, ואיך אנחנו אמורים לקבל את פני המפקדים: במצב של "הקשב" מתוח. במהלך הגדנ"ע הכרנו ילדים חדשים ממקומות שונים בארץ, עשינו עם כל משתתפי הגדנ"ע אימון כושר עם תחנות ומוזיקה

בסוף כל יום עמוס, הגענו לחדרים, בהם ישנו שש בנות. הייתה לנו שעה וחצי של התארגנות לפני השינה ובסביבות 22:50 היה לנו כיבוי אורות כאשר ההשכמה בבוקר הייתה ב-6:45. 

מספר נועה לוי מכיתה ט'6: נהנתי מאוד בגדנ"ע ולמדתי המון ואפילו יצא לי להכיר אנשים חדשים. זו הייתה חוויה לימודית וכייפית מבחינה חברתית. מוסיפה ומספרת שקד שלום, מכיתה ט'4: היה ממש כייף. למדתי והשכלתי הרבה במהלך ארבעת הימים האלה. זו היתה חוויה בלתי נשכחת והייתי חוזרת לעוד שבוע. למדנו על המזרח-התיכון, הסבירו לנו מהי העבודה של חיל המודיעין ואף נתנו לנו להתנסות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה